فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ بررسیهای جدید نشان میدهد که بسیاری از بازاریابها به دنبال گسترش استراتژیهای خود هستند و نمیخواهند تنها به کانالهای قدیمی وابسته باشند.
در این سال، بازاریابها به دنبال رویکردی متعادل میان آگاهی از برند و جذب مشتری هستند. در گذشته، بازاریابی عملکردی اولویت اصلی بود، اما اکنون برندها به این نتیجه رسیدهاند که برای رشد پایدار به هر دو نیاز دارند. بنابراین، افزایش آگاهی از برند به همان اندازه مهم است که جذب مشتریان جدید و حفظ آنها.
در سال ۲۰۲۵، معیاری که بیشتر از همه برای اندازهگیری موفقیت تبلیغات استفاده میشود، بازگشت سرمایه تبلیغاتی است. بسیاری از بازاریابها به کانالهای تبلیغاتی آشنا و با عملکرد بالا اعتماد دارند. اما مشکل این است که تکیه بر همین کانالها میتواند باعث ثابت ماندن رشد شود. پس از اینکه یک برند توانست مخاطبان خود را از طریق یک کانال جذب کند، باید به دنبال کانالهای جدید باشد.
در خصوص بودجههای تبلیغاتی، بیش از ۸۰ درصد از پاسخدهندگان به نظرسنجی، در برنامههای خود به تبلیغات در شبکههای اجتماعی پرداختند، اما حالا توجه بیشتری به گسترش کانالها دارند. بازاریابها در حال آزمایش کانالهای جدید و بهویژه در حال متنوعسازی استراتژیهای خود هستند تا خطر وابستگی بیش از حد به یک کانال را کاهش دهند.
یکی از این کانالهای جدید، تلویزیون است. در سالهای گذشته، تلویزیون بهعنوان ابزاری برای ایجاد آگاهی از برند در نظر گرفته میشد و بازگشت سرمایه آن به سختی قابل اندازهگیری بود. اما اکنون تلویزیون، بهویژه در قالب کانالهای تبلیغاتی دیجیتال و استریم، به ابزاری کارآمد برای انجام تبلیغات با عملکرد بالا تبدیل شده است. این تغییرات باعث شده است که نزدیک به دو سوم از بازاریابها در استراتژیهای تبلیغاتی خود از تلویزیون استفاده کنند.
در حال حاضر، بسیاری از برندها از تلویزیون برای هدفگذاری مجدد مخاطبان استفاده میکنند، بهویژه با پیشرفتهایی که در پلتفرمهای خرید تبلیغات تلویزیونی مانند Tatari ایجاد شده است. این پلتفرمها از هوش مصنوعی برای پیشبینی نتایج و کاهش نیاز به تخصص در خرید تبلیغات استفاده میکنند.
یکی دیگر از روندهای اصلی در بازاریابی ۲۰۲۵، استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کارهای روزمره بازاریابی است. از نوشتن کپی تبلیغاتی گرفته تا تجزیهوتحلیل کمپینها، ۳۸ درصد از تیمهای بازاریابی از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات خود استفاده میکنند. این ابزارها به بازاریابها این امکان را میدهند که استراتژیهای خود را بر اساس دادههای دقیق و بهروز تنظیم کنند.
در سال ۲۰۲۵ بازاریابها باید به ترکیب مناسبی از کانالها دست پیدا کنند که هزینههای تبلیغات را با رشد کسبوکارشان متناسب کند. ترکیب تبلیغات سنتی و دیجیتال، بهویژه از طریق تلویزیون و هوش مصنوعی، یک استراتژی موفق برای برندهایی است که به دنبال دستیابی به آگاهی بالا و جذب مشتریان جدید هستند.
دیدگاهتان را بنویسید