گام تازه انجمن روابطعمومی تهران در مسیر آموزشهای نوین روابطعمومی
فولاد مبارکه؛ کانون نوآوری و فناوری ایرانساخت
تأکید بر نقش روابطعمومی در مدیریت بحران و مقابله با شایعات
۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجانبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مشاورانی مانند McKinsey میگویند هوش مصنوعی موجب یک تغییر «وجودی» در عملیات آنها شده است. خودروهای اجارهای و اتاقهای هتل از هوش مصنوعی برای شناسایی خسارات استفاده میکنند و با مشتریان ناراضی مواجهاند. دلتا ایرلاینز به قانونگذاران قول داده است که از هوش مصنوعی برای تعیین قیمتها بر اساس دادههای مشتریان و تقاضا استفاده نمیکند. اپل در تلاش است تا ثابت کند که از رقبای تکنولوژیک خود در زمینه هوش مصنوعی عقب نمانده است.
و این تنها بخشی از تیترهای موجود در صفحات اصلی اخبار در یک دوشنبه تصادفی است.
تمامی صنایع در حال حاضر درگیر هستند. نه تنها در تلاشند تا بفهمند چگونه هوش مصنوعی را بهطور مسئولانه و سودآور پیادهسازی کنند، بلکه باید راهی پیدا کنند تا این تغییرات را به درستی بیان کنند.
و این کار سخت است! شما هم باید این فناوری را یاد بگیرید. باید بفهمید چگونه با آن برخورد کنید زمانی که رسانهها از آزمایشی که آماده نبوده و شاید هرگز هم آماده نمیشده است، مطلع شوند. باید نگرانیهای کارمندان را درباره جایگزینی با هوش مصنوعی برطرف کنید، در حالی که وعدههای فناوری را برای سرمایهگذاران تبلیغ میکنید. و تمام اینها در حالی است که نگرانید شغل خودتان با هوش مصنوعی جایگزین شود.
به عنوان کسی که بسیاری از بیانیهها درباره هوش مصنوعی – خوب، بد و زشت – را تجزیه و تحلیل کرده است، در اینجا چند نکته مشترک از بهترینها آوردهام:
آنها درباره موارد شناختهشده و ناشناختهها شفاف هستند: در حال حاضر، به همان اندازه که موارد شناختهشده وجود دارد، موارد ناشناخته هم زیاد هستند. و این اشکالی ندارد! در این مرحله از چرخه فناوری، این مسئله قابل انتظار است. مردم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد اگر صادقانه به آنها بگویید که هنوز در حال بررسی چه مسائلی هستید.
آنها به تأثیرات انسانی توجه دارند: هوش مصنوعی میتواند شغلهای انسانی و قضاوتهای انسانی را از بین ببرد. این دو چیز ترسناک هستند. چه کارمندی که میترسد شغلش را از دست بدهد و چه مشتریای که احساس میکند به یک ربات سپرده شده است تا تعیین کند چه مقدار باید پرداخت کند، انسانها به آرامش نیاز دارند. بله، این مسائل ممکن است به سود بیشتر منجر شوند که برای کسبوکار خوب است. با بحث درباره افرادی که تحت تأثیر قرار میگیرند، اعتماد ساخته میشود.
آنها نظارتها، چکها و تدابیر ایمنی را توضیح میدهند: بازگرداندن انسانها به فرآیند هوش مصنوعی ترسها را کاهش میدهد. انسانها قابل تفهیم هستند، میتوانند صحتسنجی کنند و به سادگی در دنیای فیزیکی حضور دارند. بحث در مورد نحوه ادغام انسانها در فرآیند باعث افزایش اعتماد و کاهش ترس میشود.
طوفان خبری امروز درباره هوش مصنوعی یادآور این است که باید همین حالا این گفتگوهای داخلی را آغاز کنید. این نکات را آماده کنید، آماده باشید و انسانی بمانید.
دیدگاهتان را بنویسید