۳۴ ستاره روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور را بشناسید
اتاق بازرگانی برنامههای ارتباطی سال آینده را تشریح کرد
ضرورت عضومحوری و نقش چندبعدی روابطعمومیها
شورای روابطعمومی اتاقهای سراسر کشور تشکیل شد
اعضای هیات انتخاب جشنواره ادبی «خیرِ ایران» معرفی شدند
چشماندازنوین روابطعمومی آسیا و اقیانوسیه در عصر هوش مصنوعی
کسب نشان طلای جشنواره برترینهای روابطعمومیهای کشور
نیروهای نوظهور در حال بازتعریف آینده ارتباطات و بازاریابی
کارگاه هوش مصنوعی و بازآفرینی خلاقیت در تولید محتوای ارتباطی
حمایت جهاد دانشگاهی و ایسنا گلستان از کنگره ملی روابطعمومی
زینب عربی سرپرست روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی شد
تهران میزبان نخستین آرتفِر کاغذی منطقه شد
کارگاه تخصصی هوشمصنوعی مولد در روابطعمومی خراسانرضوی
خانه تجربه؛ نقطه آغاز جریان روایت، یادگیری وتصمیم سازی ارتباطی
کریس فاستر مدیرعامل شبکه ادغامشده روابطعمومی اُمنیکُم شد
تقویت روابطعمومیها شرط آرامش جامعه است
کسب رتبه دوم جشنواره روابط عمومیها توسط اتاق بازرگانی اهواز
کسب رتبه سوم توسط تیم روابط عمومی اتاق هرمزگان
اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره افزایش تعرفه اینترنت
رسانه بستر ساز اعتماد، شفافیت و سرمایه گذاری هستند
روابط عمومی اتاقهای بازرگانی بازوی قدرتمند بخش خصوصی
روابط عمومیها از تشریفات عبور کنند
نیاز به تأکید بر تقویت انعکاس خدمات دولت در رسانهها
تصویر برتر روابطعمومی سال انتخاب شد
سرپرست روابطعمومی مجتمع مسکونی پارس جم منصوب شد
دانشگاه ملی مهارت سمنان برترین روابط عمومی در سال ۱۴۰۳شد
تأکید بر توسعه مهارتهای حرفهای ونقش گفتگو در روابطعمومی
گام توانیر در توسعه شبکهای استاندارد، کارآمد و پاسخگو
دومین نشست هماندیشی روابطعمومی گروه صنایع بهشهر
هوش مصنوعی مغزمان را به تعطیلات نفرستد!
آغاز فراخوان اولین فستیوال ملی استعدادیابی گویندگی، اجرا و دوبله کودک و نوجوان
توضیح روابط عمومی شمسآذر درباره انتشار بیانیه با خط بریل
اطلاعیه روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی در رابطه با مصرف مازوت
مدیر روابطعمومی سازمان هواپیمایی منصوب شد
روابطعمومی؛ محور اصلی برگزاری جشنوارههای فرهنگی و هنری
سفر تازه «ایرانم»؛ علیرضا قربانی به بوشهر میرود
روابطعمومی مخابرات سمنان رتبه نخست کشور را کسب کرد
برگزاری کارگاه هوش مصنوعی برای توانمندسازی روابطعمومی ها
بهروزرسانیجدید شبکههای اجتماعی و تاثیر آن بر روابطعمومی
پایداری در روابط عمومی چگونه برقرار میشود؟
تحول در حوزه روابطعمومی در کشورهای آسیای جنوبشرقی
هوش مصنوعی چگونه برتقویت مهارتهای انسانی تأثیر میگذارد؟
اسامی سخنرانان سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی اعلام شد
فراخوان همکاری با روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس
مسئول رسانه و روابطعمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست از آلودگی هوای تهران
استانی زائرخیز، با روابطعمومیهای کمجان
معاون ارتباطات واطلاعرسانی بنیاد مهرآفرین منصوب شد
جلسه کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانکها برگزار شد
نشست شورای هماهنگی روابطعمومیهای استان یزد برگزار شدبه گزارش آژانس خبری پی آر؛ مارک تنیا، مدیر روابطعمومی و رسانه اداره آمبولانس ریچموند (RAA) در ویرجینیا، که مسئول برند RAA و محتوای رسانهای آن است، با سابقه ۱۰ ساله خبرنگاری تلویزیونی، دیدگاه منحصربهفردی درباره ارتباط مؤثر با جامعه دارد. او در گفتوگو با EMS1 هشت توصیه کلیدی ارائه کرده است:
تنیا میگوید پیامها باید با توجه به گروههای مختلف مخاطب طراحی شوند: عموم مردم، پرسنل، ذینفعان، مقامات منتخب و شرکای اجتماعی. هر گروه نیازمند پیام متناسب است.
آیا میخواهید آگاهی عمومی را افزایش دهید؟ نیرو جذب کنید؟ یا جامعه را برای رویدادی احتمالی آماده کنید؟ به گفته تنیا، پیام باید روشن و قابل دریافت باشد، حتی اگر قالب آن خندهدار یا سرگرمکننده باشد.
به اشتراکگذاری پاسخهای موفق، تقدیرنامهها یا اقدامات فراتر از وظیفه کارکنان، تصویر مثبتی ایجاد میکند. اما پوشش منفی نیز فرصتی برای شفافسازی است. برای مثال، اگر تأخیر در رسیدن به یک مأموریت به دلیل کمبود نیرو رخ دهد، این میتواند به ابزاری برای جلب حمایت جامعه تبدیل شود.
RAA هر تابستان روی ایمنی آب و هر زمستان روی نکات ایمنی تعطیلات تمرکز میکند. تنیا پیشنهاد میدهد سازمانها تقویم سالانهای برای مناسبتها و رویدادهای پرریسک تهیه کنند تا پیامرسانی هدفمندتر شود.
هر پلتفرم اجتماعی مخاطبان خاص خود را دارد. تنیا توصیه میکند محتوا متناسب با هر پلتفرم طراحی شود و از ابزارهای تحلیلی (سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره) برای شناخت بهتر مخاطب استفاده شود.
همکاری و تگکردن شرکای اجتماعی میتواند پیام را گستردهتر کند. تنیا با انجمن قلب آمریکا همکاری کرده و همین موضوع باعث شد RAA در کمپینهای CPR حتی توسط قهرمانان NFL معرفی شود.
بسیاری از نیروهای امدادی تمایلی به جلوی دوربین آمدن ندارند. آموزش و توضیح اهمیت این کار، آنها را همراه میکند. اما اجبار نتیجه معکوس دارد. وقتی تأثیر محتوا را ببینند، مشارکت داوطلبانه بیشتر خواهد شد.
داستانهای شخصی کارکنان EMS بهترین ابزار برای جذب نیروهای جدید و حفظ کارکنان موجود است. حتی داستان موفقیت کارکنان سابق نیز میتواند الهامبخش باشد. به گفته تنیا: «در نهایت همه چیز از اینجا آغاز میشود.»
دیدگاهتان را بنویسید